toffifee

Alla inlägg under november 2011

Av filippa - 30 november 2011 20:10

Hey!

Sitter i soffan och kollar på sista avsnittet av bonde söker fru (;

Ska efter det sova, är jävligt trött nu -.-


Som sagt måste först göra färdigt svenskan och gå igenom engelskan tills i morgon...

Annars så var det bara en vanlig dag i skolan med sista lektionen historia.

Men jag säger godnatt nu ♥


// kramis fiffi!  

HEHE...TRÖTT CHEY!

Av filippa - 28 november 2011 21:01

Hey!

Idag hade vi flamenco i skolan :D

det var väl inte så kul egentligen då men...aja

Fick lite bilder av nora ( GAMMLA BILDER )  tänkte lägga upp dem...

haha garvar av dem själv!

Imorgon är det mark mästerskapet uppe vid arena hallen och vi kom med!

fett kul...gäller det bara att vinna skiten också !

men vi ses alla fina <3        

HAHAAHHAAHA VILKA UNDERBARA BILDER !  

Av filippa - 27 november 2011 18:48

Hey!

Är äntligen inne! Det blåser jätte mycket ute.

Markanden är inställd p.g.a stromen, ändå var jag och Emilia ute och

haha vi nästan flöööög !

Imorgon så är det skola igen och då ska jag va med emilia Tina och Sebbe fattade jag det som ;S

Jaja Bella har ju bakat lite så ska väl ta och spela sims och äta lite gott :D

Vi ses // Fiffi!

Av filippa - 26 november 2011 16:29

Hey!

har precis vart ute och gått med Donna,hann inte komma halvägs fören det börga regna...

innan det så julbakade vi lite fast degen är ju godast hehe (Y)

Har lovat att göra iordning Lisa innan hon ska iväg också.

Men ska dra till hemmakväll och köpa lite godis för kvällen nu då.

Så vi ses och fortsatt ha en bra dag (:

       

HAHA LITE BILDER FRÅN IDAG xoxo




Av filippa - 25 november 2011 23:37

Huh...det var grymt kul på mellan!

Emilia,Stina och Emma kom hit så gick vi dit upp tillsammans.

Är skit trött så orkar inte lägga upp alla bilder från mellan just nu ;(

Men aja nu ska fiffi ta och sova så jag säger godnatt ! (:

HAHAHAHAHAH.... 8D

   

Älskar dig bara för den du är,

men om du inte älskar mig kan jag fortfarande det då?

Längtan är för lång....

Men du vet att efter regn kommer solsken!

Av filippa - 23 november 2011 19:05

Hey!

Har precis lärt mig att lägga in bilder från min mobil till datan :D

Har haft den i snart ett halv år och nu entligen så kan jag! hehe...

En och en halv vecka hemma men idag då kunde jag gå till skolan.

Det har vart riktigt tråkigt att bara sitta hemma och bara göra ingenting!

Måste börga tänka på fredag också för då är det MELLANSTADIEDISCO! fett kul ;O

Gick inte på det förra månaden så har längtat nu...

Men snart blir det tv:en som gäller och sedan sova så jag säger godnatt nu ♥♥


 



Av filippa - 22 november 2011 11:49

Hey!

Vaknade för en stund sedan och har redan hunnit med ganska mycket..

Har nästan lärt mig alla glosor tills på torsdag, satt ungefär en halv timme med det!

Är hemma idag igen var hemma hela förra veckan o nu då, men igår var vi och skrev ut tabletter så nu hoppas jag på att bli frisk tills imorgon!

Sitter och installerar ned lite snygga tatueringar till simset efterssom jag har tröttnat på dem andra...

har jävligt många saker som jag inte använder så ska ta och ränsa lite också.

Men vi ses och ha en bra dag! (:

 

Av filippa - 20 november 2011 20:20

Hey!

Breaking Dawn var riktigt bra !! Helt klart värd att se...

Längtar till 2:an av BD !

Men idag har jag bara vart hemma och va med Stina en stund,

Sen titta jag lite film med Madde (:

Ä nu hemma hos mamma igen.

Ska snart sätta mig i soffan och titta på Pan Am,och göra lite läxor.

Sen ska jag nog ta och sova så jag säger godnatt nu 8D

 

Presentation

heter då Filippa.
går i femman på tingvalla i mark,en bit utanför Göteborg.
Här bloggar jag om det mesta som mitt liv och foton,
gillar att lyssna på musik och fota mycket.
Umgås mycket med mina kompisar.
Mitt hjärta dras av IFK GBG och FRÖLUNDA!
Sl

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Nå vad tycks om bloggen?
 Ganska bra..
 Dålig!
 Bra följer den!
 Skriv mer om dig själv kanske.
 söt ;)
 du borde skriva mer inlägg!
 Venne..

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards